Digitale conversie
Meer klanten en meer online omzet
Digitale conversie heeft voortdurend aandacht nodig. Veel bedrijven zetten vol in op het binnenhalen van zo veel mogelijk online bezoekers. Dit is in de basis een prima gedachte. Je wilt zo veel mogelijk mensen bereiken, dus een grote groep online bezoekers is positief.
Maar wat heb je aan deze bezoekers wanneer zij je webwinkel of website weer verlaten zonder hier ook maar iets te doen?
Je kunt duizenden online bezoekers per week hebben, maar als slechts tien van deze bezoekers een aankoop doet, hoe succesvol ben je dan? Zo komen we uit bij digitale conversie en waarom het belangrijk is om de conversie te blijven optimaliseren.
Gratis consult inplannen


Meer klanten en meer online omzet
De digitale conversie verhogen betekent eigenlijk dat je het aantal online bezoekers dat actie onderneemt verhoogt. Het is de bedoeling dat de online bezoekers daadwerkelijk iets doen. Dit hoeft niet direct een aankoop te zijn, maar zij kunnen zich ook inschrijven op je wekelijkse blog of je digitale nieuwsbrief.
Het kan ook zijn dat zij je gaan volgen op social media, dat zij je e-book downloaden of bijvoorbeeld een aanvraag indienen voor het ontvangen van een vrijblijvende offerte.
Over het algemeen kan worden gesteld dat de digitale conversie in verhouding staat tot de resultaten van verkoop. Hoe hoger je digitale conversie, of conversieratio, hoe beter het verkoopresultaat.
Gratis consult inplannen
Meer klanten en meer online omzet
Jij wilt een gezonde verhouding tussen het aantal unieke bezoekers en de conversieratio. Dit lukt alleen wanneer je voortdurend aandacht blijft besteden aan het optimaliseren van de digitale conversie.
Browsr heeft alle kennis en ervaring in huis om jouw de digitale conversie te bieden die jij zoekt.
Heb jij zelf al plannen hierover, maar niet de tijd om dit te doen, dan nemen wij de werkzaamheden graag uit handen.
Gratis consult inplannen