fbpx

Digitale conversie

Digitale conversie heeft voortdurend aandacht nodig. Veel bedrijven zetten vol in op het binnenhalen van zo veel mogelijk online bezoekers. Dit is in de basis een prima gedachte. Je wilt zo veel mogelijk mensen bereiken, dus een grote groep online bezoekers is positief.

Maar wat heb je aan deze bezoekers wanneer zij je webwinkel of website weer verlaten zonder hier ook maar iets te doen?

Je kunt duizenden online bezoekers per week hebben, maar als slechts tien van deze bezoekers een aankoop doet, hoe succesvol ben je dan? Zo komen we uit bij digitale conversie en waarom het belangrijk is om de conversie te blijven optimaliseren.

De digitale conversie verhogen betekent eigenlijk dat je het aantal online bezoekers dat actie onderneemt verhoogt. Het is de bedoeling dat de online bezoekers daadwerkelijk iets doen. Dit hoeft niet direct een aankoop te zijn, maar zij kunnen zich ook inschrijven op je wekelijkse blog of je digitale nieuwsbrief.

Het kan ook zijn dat zij je gaan volgen op social media, dat zij je e-book downloaden of bijvoorbeeld een aanvraag indienen voor het ontvangen van een vrijblijvende offerte.

Over het algemeen kan worden gesteld dat de digitale conversie in verhouding staat tot de resultaten van verkoop. Hoe hoger je digitale conversie, of conversieratio, hoe beter het verkoopresultaat.

Jij wilt een gezonde verhouding tussen het aantal unieke bezoekers en de conversieratio. Dit lukt alleen wanneer je voortdurend aandacht blijft besteden aan het optimaliseren van de digitale conversie.

Browsr heeft alle kennis en ervaring in huis om jouw de digitale conversie te bieden die jij zoekt.

Kijk snel verder om meer te weten te komen over deze service.

Neem contact met ons op

Wij helpen je graag verder

Waarmee kunnen we je helpen?

Browsr

Belgiëstraat 12
5171 PN Kaatsheuvel
info@browsr.nl

Openingstijden

werkdagen 08.00 - 17.00

Open chat
1
Kunnen we je helpen?
Heb je vragen?