Digitale conversie

Meer klanten en meer online omzet

Digitale conversie heeft voortdurend aandacht nodig. Veel bedrijven zetten vol in op het binnenhalen van zo veel mogelijk online bezoekers. Dit is in de basis een prima gedachte. Je wilt zo veel mogelijk mensen bereiken, dus een grote groep online bezoekers is positief.

Maar wat heb je aan deze bezoekers wanneer zij je webwinkel of website weer verlaten zonder hier ook maar iets te doen?

Je kunt duizenden online bezoekers per week hebben, maar als slechts tien van deze bezoekers een aankoop doet, hoe succesvol ben je dan? Zo komen we uit bij digitale conversie en waarom het belangrijk is om de conversie te blijven optimaliseren.

Gratis consult inplannen

Meer klanten en meer online omzet

De digitale conversie verhogen betekent eigenlijk dat je het aantal online bezoekers dat actie onderneemt verhoogt. Het is de bedoeling dat de online bezoekers daadwerkelijk iets doen. Dit hoeft niet direct een aankoop te zijn, maar zij kunnen zich ook inschrijven op je wekelijkse blog of je digitale nieuwsbrief.

Het kan ook zijn dat zij je gaan volgen op social media, dat zij je e-book downloaden of bijvoorbeeld een aanvraag indienen voor het ontvangen van een vrijblijvende offerte.

Over het algemeen kan worden gesteld dat de digitale conversie in verhouding staat tot de resultaten van verkoop. Hoe hoger je digitale conversie, of conversieratio, hoe beter het verkoopresultaat.

Gratis consult inplannen

Meer klanten en meer online omzet

Jij wilt een gezonde verhouding tussen het aantal unieke bezoekers en de conversieratio. Dit lukt alleen wanneer je voortdurend aandacht blijft besteden aan het optimaliseren van de digitale conversie.

Browsr heeft alle kennis en ervaring in huis om jouw de digitale conversie te bieden die jij zoekt.

Heb jij zelf al plannen hierover, maar niet de tijd om dit te doen, dan nemen wij de werkzaamheden graag uit handen.

Gratis consult inplannen

Hoe werkt een gratis consult?

  • Je vraagt het consult aan via het formulier
  • Eén van onze professionals neemt contact met je op voor het maken van een afspraak
  • Op het afgesproken tijdstip hebben we contact
  • Consults worden telefonisch gegeven – je wordt dus gebeld om alles door te spreken. In overleg komen we ook graag bij je langs. Gezien de huidige omstandigheden doen we dit echter zo min mogelijk. 
  • Voor het consult hebben we nog mailcontact, waarin we alvast een paar vragen stellen. Zo kunnen we in het consult focussen op wat écht belangrijk is. 

Ja, ik wil een gratis consult

Open chat
1
Kunnen we je helpen?
Heb je vragen?