De KICK-OFF

Vanuit een restaurantketen met meerdere vestigingen kwam bij ons het verzoek binnen om de website te ontwikkelen. Hierbij was het belangrijk dat er voor meerdere vestigingen tegelijkertijd gereserveerd kon worden. Tevens wilde ze op elke locatie de mogelijkheid hebben om de reserveringen te beheren. 

DE OPLOSSING

Middels een op maat gemaakt reserveringssysteem in combinatie met een tafelindeling en bezettingsanalyse zijn we er in geslaagd om de reserveringen geheel automatisch af te werken voor de klant.

De klant kan zelf besluiten om automatisch of handmatig reserveringen goed te keuren en het systeem zelf houd in de gaten of er nog voldoende zitplaatsen aanwezig zijn op het gewenste tijdstip van reserveren.

Daarnaast hebben we tevens nog een mooie webshop met dinerbonnen / voucher mogelijk gemaakt. De mogelijkheid voor andere producten is hier gelijk in meegenomen zodat de online verkoop een vlucht kan nemen in de toekomst.

webshop laten maken restaurant
Website maken Breda

MULTI-CHANNEL WEBSITE

Omdat de restaurantketen een heel diverse doelgroep heeft van jong tot oud, van klein tot groot hebben we ervoor gekozen om diverse marketingvormen in te zetten.

Hierdoor komen toekomstige klanten deze keten steeds op een herkenbare manier tegen en zorgen we ervoor dat de naamsbekendheid ook verder omhoog gaat.

Door onze krachtige mix van goede software oplossingen, hoge gebruikersvriendelijkheid, in combinatie met online marketing is de website aanzienlijk versterkt in zowel online aanwezigheid als structuur.

Middels ons maandelijks onderhoud aan zowel de website / webshop als ook de Google posities hebben wij gezorgd dat de website gevonden word op de gewenste zoekwoorden en binnen de juiste zoekmachines.

Wat uiteraard heeft gezorgd voor meer online reserveringen.

ONZE WERKWIJZE

Door het goed analyseren van de doelgroep en het bijbehorende bezoekersgedrag is de website voorzien van een nieuwe inrichting en design.

Er is gezorgd voor herkenbaarheid bij alle doelgroepen een juiste pagina structuur en call to actions die zo goed mogelijk aansluiten bij de verwachtingen van de doelgroep en haar wensen.

Zo zijn de diverse campagnes aangesloten op de juiste landingspagina’s die weer aanspreken op de juiste doelgroep. Is er gekozen voor een specifieke opzet van pagina’s met foto’s die de doelgroep aanspreekt.

Het resultaat is dat bezoekers gemiddeld eerder contact opnemen.

Kortom de bezoeker vindt sneller wat men zoekt en legt eerder contact met deze organisatie.

Website maken Nijmegen

Behaalde resultaten

meer dan 10

vestigingen aangesloten

50.000+

online reserveringen binnen 1 jaar

30 %

meer online verkoop

IS ONLINE SUCCES VOOR ONS OOK MOGELIJK?

JAZEKER!

Als je op dit moment omzet draait uit je online kanalen, kunnen wij je helpen om je omzet te verhogen. Hiervoor stellen we graag samen met jou een plan van aanpak op! Voor elk budget zijn er oplossingen waar wij je graag bij helpen.

Omzet verbeteren
Open chat
1
Kunnen we je helpen?
Heb je vragen?